Hodnocení restaurace

97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3456 recenzí


Jana Bílá, 20. 7. 2021
jsem spokojený, ale . .
Chyběla vejce ke koprové omáčce.
Jinak velká spokojenost jako vždy.
Dobrý den, za nedodané vejce se velice omlouváme, chyba byla v našem rozvozovém systému - na objednávku do kuchyně se vejce přestala přepisovat. Stalo se nám to bohužel ještě u několika dalších zákazníků. Díky tomu jsme chybu odhalili a ihned opravili. Spojili jsme se s Vámi a sjednali nápravu. Děkujeme za Vaši přízeň, s pozdravem Tým Havelské koruny.

Monika Vaňhová, 20. 7. 2021
jsem velice spokojený
Vše výborné, rychlá doprava a milý a ochotný řidič.
Magdalena Horáková, 20. 7. 2021
jsem spokojený, ale . .
Jídlo skvělé, bohužel v objednané koprové omáčce chyběla vařená vejce..:-(
Dobrý den, za nedodané vejce se velice omlouváme, chyba byla v našem rozvozovém systému - na objednávku do kuchyně se vejce přestala přepisovat. Stalo se nám to bohužel ještě u několika dalších zákazníků. Díky tomu jsme chybu odhalili a ihned opravili. Snažili jsme se s Vámi spojit a sjednat nápravu. Děkujeme za Vaši přízeň, s pozdravem Tým Havelské koruny.

Zdeňka Kratochvílová, 20. 7. 2021
nejsem spokojený
Dobrý den, co se jídla týká, ok, ale spíš proč píšu, dnes jsem měla hovězí na houbách s bramborem a nevím, zda se vám nepřihodila nehoda v kuchyni, ale dnes jsem tam měla kousek skla, je to možné? Jím dosti rychle a bylo to jen tak tak, jídlo jsem z bezpečnostních důvodů dále nejedla.......
Vážená zákaznice, spojili jsme se s Vámi. Ihned po přečtení Vaší recenze jsem šla zjišťovat je-li možné, aby byl v houbové omáček kousek skla. Kuchaři mne ujistili, že žádná nehoda se v kuchyni nestala, kuchařské vybavení máme veškeré v nerezu. Sklo v kuchyni vůbec nepoužíváme, koření je v plastu. Co se týče mytí skla a talířů z restaurace, myje se na oddělené myčce na druhém konci restaurace. Nádobí pro kuchaře se myje ručně na odděleném pracovišti, kde se sklo atd. nikdy nemyje. Prověřili jsme možnou nehodu i na kamerovém systému, který máme v kuchyni. Nechali jsme si střep od Vás přivézt a spolu s Vámi jsme nakonec zjistili, že to byl kousek čirého plastu a ne skla. Koření máme v plastu barevném, nebo bílém, tudíž plast musel být nejspíš v koření, nebo v některé surovině. I tak se velice omlouváme za způsobenou nepříjemnost, budeme raději koření dávkovat přes cedník. Spojili jsme se s Vámi a dohodli kompenzaci.

Eduard Zoubek, 20. 7. 2021 (objednávka 16. 7. 2021)
jsem velice spokojený
Mňamka, naprosto luxus rajská polévka, celý víkend jsem na ni myslel ;)
Jiří Medek, 20. 7. 2021 (objednávka 19. 7. 2021)
jsem velice spokojený
Výborné jako vždy, navíc záhorský závitek a špagety jsou mojí "srdeční záležitostí".
Monika Karcz, 19. 7. 2021
jsem velice spokojený
Mňam dpč..
Filip Vetiška, 19. 7. 2021
jsem velice spokojený
CO DODAT...
PRÍŠTĚ ZAS.
Jakub Hrabal, 18. 7. 2021
jsem velice spokojený
Dobrý den, za všechny mohu říct, ze nám zatím vždy velmi chutnalo a proto, když máme chuť na klasickou českou kuchyně, se obrátíme na vás.

S pozdravem Electroworld Zličín
Ludmila Slámová, 18. 7. 2021
jsem velice spokojený
výborné

«   ...  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  ...   »