Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3456 recenzí
Jana Gerber, 15. 4. 2021
jsem velice spokojený
Martin Machulka, 14. 4. 2021
nejsem spokojený
Dobrý den,
jídlo jsem obdržel s 1 1/4 hodinovým zpožděním a studené. Pro jídlo jsem si musel dojít, protože váš zaměstnanec nebyl schopen najít náš objekt.
s pozdravem Machulka
Dobrý den, velmi se omlouváme za velké zpoždění a studené pokrmy. Zakázku Vám vezl kurýr, který byl u nás první den a špatně zvolil pořadí objednávek které vezl. Bohužel se nám nepodařilo se s Vámi spojit.
Kristína Bujnákova, 14. 4. 2021
jsem velice spokojený
Dneska som si objednala, dva krát frankfurtsku polievočku, no proste jedna poézia ,pre moj mlsný jazyček rozkos
Jana Kučvová, 14. 4. 2021
jsem velice spokojený
Kuchyně opravdu jako od maminky. A velké porce za rozumnou cenu. Velmi nám tu chutná a objednáváme pravidelně. Jen při online objednání je třeba ohlídat si adresu - ta někdy naskakuje špatně z našeptávače a nebo aplikace píše, že se na adresu nedopravuje - pak je třeba adresu upřesnit v poznámce na konci objednávky. Za mou rodinu ale jinak jednička s hvězdičkou!
Adam Cuc, 14. 4. 2021 (objednávka 12. 4. 2021)
jsem velice spokojený
Přemysl Kopeček, 13. 4. 2021
jsem velice spokojený
Dobrý den, byli jsme velmi spokojení, jídlo bylo vynikající, dovážka včas. Rádi k vám chodíme a tak nás potěšilo, že dovezené jídlo bylo stejné kvality jako u vás v provozovně. Děkujeme a jistě do budoucna opět využijeme. PK.
Klára Málková, 13. 4. 2021
jsem velice spokojený
Tomáš Nágl, 13. 4. 2021
nejsem spokojený
Velký špatný. Na opožděnou dodávku jsem zvyklý. Na vlažné jídlo už méně.
Krkonošský guláš je podle mě hodně špatný vtip. Když pominu, že receptura je něco mezi Babickou a Hruškou, tak to ani nebylo dobře uvařené ani dochucené. Salát byl vlažný od jídla a naprosto bez pepře. Do knedlíku se mi už ani nechce.
Dlouho už jsme od vás neobjednával, protože se dlouhodobě zhoršujete. Dneska jsem si říkal, že vám dám šanci a objednám celé menu. Teď toho lituji. Jídlo už není ani levné, ani dobré a ani ho nedovezete včas.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jsme Vám doručili jídlo o 19 minut později. Vlažné jídlo způsobila chyba nové kurýrky, která si nevzala dostatečně teplé ohřívací láhve a otočila pořadí objednávek i přes to, že byla dispečerem upozorněna. Salát byl vlažný, jelikož ho nedala do chladícího boxu, ale k teplému jídlu. Do okurkového salátu jsme nikdy pepř nedávali kvůli dětem. Objednal jste u nás již přes 70 objednávek a větší zpoždění bylo ve třech případech, jinak jezdíme včas, nebo s předstihem. Krkonošského guláše prodáme denně několik desítek porcí a nikdo si doteď nestěžoval. Mrzí nás, že se dle vašeho názoru dlouhodobě kvalita jídel zhoršuje, ale můžeme Vás ujistit, že vaříme stále ze stejných surovin a máme stejného šéfkuchaře. Po novém roce jsme byli nuceni o maximálně o 5 Kč zdražit, dle druhu pokrmu.
Ladislav Uher, 13. 4. 2021
jsem velice spokojený
Jana Jenčíková, 13. 4. 2021
jsem velice spokojený
Vše bylo naprosto vynikající jako vždy. Jsme nadšeni z rozšířené nabídky sladkých jídel. Moc děkujeme.