Hodnocení restaurace

97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3457 recenzí


Monika Zemánková, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený

Marek Bárky, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený

Petr Hrůza, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený

Tomáš Adamčík, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený

Markéta Školoudová, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Výborná svíčková! :)
ZR, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Chutnalo, děkujeme.
Ilona Martynenko, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený

Robert Školoud, 12. 9. 2020 (objednávka 3. 9. 2020)
nejsem spokojený
Jídlo bylo výborné a člověk se dobře najedl, k tomu nemám co vytknout. Bohužel však nebylo dovezeno jídlo,které jsem žádal. Jednalo se o koprovou omáčku s knedlíkem a vajíčkem. V nabídce máte 4 kombinace koprové, ale ani jedna není knedlík+vejce. Volal jsem proto na Vaší linku, kde mi bohužel pán sdělil,že jídlo nelze objednat telefonicky a jestli chci něco jinak,ať to připíšu do poznámky k objednávce. Tak jsem poznámku napsal,že chci ke koprové s knedlíkem vejce a čekal. Objednávka byla doručena bohužel bez...Tedy knedlík se samotnou omáčkou.
Pokud by si člověk mohl objednat telefonicky,tak jako u jiných restaurací, bylo by to určitě lepší a uživatelsky příjemnější.. Nebo by mělo být při objednávání přee Vaše stránky možné volit např. druh přílohy/ množství knedlíků etc. u každého jídla s příslušnou úpravou ceny. Lepší,než dát 4 možnosti jídla, které nelze nijak upravovat. Kdybych si jídlo dával přímo u vás v restauraci,tak bych určitě dostal to,co jsem chtěl.
Dobrý den pane Školoude
Velice mě osobně mrzí, že dovezené jídlo nebylo zcela podle Vašich představ. V krátké budoucnosti bude tato volba (zvolit si vlastní kombinaci jídla) možná.
V současné době jsme omezeni tím, že se požadovaná kombinace zapíše pouze jako poznámka do objednávky a v tomto případě byl Váš požadavek přehlédnut, z důvodu velkého vytížení při výdeji jídel. Ano stala se lidská chyba. Za to se Vám hluboce omlouváme a při příští objednávce si na to dáme obzvláště pozor.
K Vaší poznámce, že kdyby bylo možné objednat si po telefonu se musím ohradit, že objednávku po telefonu provést lze, ale protože jsem ve stejný okamžik, kdy jste volal musel vyřizovat objednávky (jsou to objednávky, které se musí zpracovat ručně), které byly před Vámi, navrhl jsem Vám, aby jste objednávku vyřítil prostřednictvím našeho webu.
Nechci k vám být v opozici a přiznávám opět, že to byla naše chyba. Jen jsem Vám chtěl nastínit celou situaci.
Ještě jednou přijměte naši upřímnou omluvu s budeme rádi, když si u nás opět objednáte.
PŘÍJEMNÝ DEN VÁM PŘEJE TEAM HAVELSKÁ KORUNA

Lucie Hofmanová, 11. 9. 2020
jsem velice spokojený
Skvělé jídlo! Všechny holky v kanceláři byly spokojené :)
Každá objednávka je doručena včas a úplně horká. Objednáváme dost často.
Jakub Černý, 11. 9. 2020
jsem spokojený, ale . .
Dobrý den, psala jsem o jídlo zdarma, kvůli kterému mi volala osobně paní od vás, abych to připsala k objednávce a nic.
Děkuji Černá XTV
Dobrý den.
Jak už jsme si vysvětlili v telefonickém rozhovoru, byla to chyba dispečera, který si nevšiml na objednávce z webu té poznámky, kde byla uvedena kompenzace.
Dispečer se ještě jednou hluboce omlouvá a v příští objednávce bude vše napraveno!
Děkuji za pochopení a těšíme se na další objednávku.
Team Havelská Koruna

«   ...  242  243  244  245  246  247  248  249  250  251  252  ...   »