Hodnocení restaurace

97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3457 recenzí


šárka Machytková, 12. 8. 2020
jsem velice spokojený
Děkuji,jídlo bylo moc dobré,velká spokojenost o)
Maximilian Herrmann, 11. 8. 2020
jsem velice spokojený
Dobré jako vždy.
Radka Hlaváčová, 11. 8. 2020
jsem velice spokojený
Jako vždy - vynikající!
Jana Potočková , 11. 8. 2020
jsem velice spokojený
Skvěle jsme si pochutnali.
Marek Pederzoli, 10. 8. 2020
jsem velice spokojený
Vše bylo v naprostém pořádku. Obzvláště chválím perfektní zákaznickou podporu, která za menší nedostatek v předchozí objednávce nabídla velmi štědrou kompenzaci. Ještě jednou děkuji, určitě si rádi zase někdy objednáme.
Petr Hrůza, 10. 8. 2020
jsem velice spokojený

Jakub Černý, 10. 8. 2020
jsem velice spokojený

Pavel Drudík, 9. 8. 2020
jsem velice spokojený

Marek Pederzoli, 9. 8. 2020
nejsem spokojený
Po objednavce nam volali zpet, ze ze dvou porci objednaneho jidla uz neni ani jedno, ze si mame vybrat neco jineho (klidne i za vyssi cenu). To se stane. Vybrali jsme tedy 2 jina jidla, za chvili vsak volali, ze jedno uz taky neni. Objednali jsme tedy jeste dalsi (levnejsi). Jidlo sice rychle dorazilo, ovsem s jinou prilohou (knedlik misto brambor).
Jidlo nebylo spatne, ale nebylo to to, na co jsme meli puvodne chut a zaplatili jsme o neco vic, nez byla skutecna cena.
Taky jsme si vsimli, ze u dezertu bylo mnohem mene maku nez obvykle, asi uz taky dochazel...
Chapu, ze jidlo pozdeji dochazi, nicmene v takovych pripadech by mel mit asi zakaznik narok na nejakou slevu a urcite by se nemelo stavat, ze zaplati vic nez cenu podle lisku.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Zapečené kuřecí steaky jsou bohužel jídlo, které kvůli velkému zájmu rychle dochází. Dnes byl v restauraci velký nával jak hostů, tak objednávek. Vaše objednávka bohužel přišla právě ve chvíli, kdy jsme prodali posledních pár steaků. To ovšem nemění nic na tom, že jste obdržel náhradní pokrm, ve kterém byla špatná příloha a šišky, kde bylo málo máku. Za špatnou cenu se také velmi omlouváme. Jelikož jste měl již zaplaceno, vydali jsme okamžitě náhradní jídla a odeslali kurýra, aby k Vám dorazil včas. Bohužel dispečer přehlédl že cena nesedí. Zítra dopoledne se s Vámi spojíme a samozřejmě všechny chyby patřičně napravíme a vykompenzujeme.

Jana Adamová, 9. 8. 2020
jsem velice spokojený
Opět bez chybičky. Večeře přijela velmi rychle, horká a vše moc dobrý. Děkujeme a těšíme se na příště.

«   ...  252  253  254  255  256  257  258  259  260  261  262  ...   »