Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3542 recenzí
Petr Karbaš, 29. 12. 2020
jsem velice spokojený
Mandová Renáta, 29. 12. 2020
jsem velice spokojený
Eva Machková, 29. 12. 2020
jsem velice spokojený
Hovězí polévka trochu dnes mastnější, ale nevadilo to,byla dobrá. Kulajda výborná, kuře a kaše taky. Zvlášť kaši máte výbornou. Hyalušky nebyly pro mě,takže nemohu posoudit. Jedině malé výhrady mám ke knedlíku, mák je hrozně sladký, strašně moc cukru.
Klára Doleželová , 28. 12. 2020
jsem velice spokojený
ÚŽASNÉ! Děkujeme.
Jan Veverka, 28. 12. 2020
jsem velice spokojený
Jirka , 28. 12. 2020
jsem velice spokojený
Barbora Koníčková, 28. 12. 2020
nejsem spokojený
Dnes mam nekolik vyhrad (uz jsem vse resila po telefonu s nekym s personalu). Brambory opakove ve spatne kvalitě, nektere se rozsypaji, jine jsou nedovarene, kazdy kus jinak velky plus spatna odruda, nejsou dobre, zda se, ze nejde o prilohovy typ B. Baleni sladkych knedlíku- knedlik zvlast, vedle smichane maslo s cukrem a makem, maslo by melo byt u knedlíku, sypke veci zvlast. Rizek zvlhly od brambor, mel by byt take v krabicce s 2 oddelenymi castmi.
Vážená paní Koníčková, je nám líto, že jste měla tentokrát k jídlu výhrady. Co se týče ovocných knedlíků děkujeme za přínosný podmět, již je dodáváme dle Vašeho doporučení. Naše brambory jsou odrůdy B - Marabel. Tyto brambory pro nás pěstuje již 20 let pan Bucha z Polabí. Brambory vaříme v páře, v konvektomatu. Bohužel nabíráním, balením a distribucí se snižuje jejich kvalita a díky tomu může být každá brambora jinak velká. Pokud si do poznámky k objednanému jídlu zákazník připíše, že prosí o zabalení řízku a brambor odděleně, jeho přání splníme. Cena pokrmu tak bohužel naroste o další obal. Děkujeme, uděláme vše proto, abyste příště byla plně spokojena.
Marek Barteček, 28. 12. 2020
jsem velice spokojený
David Smejkal, 28. 12. 2020
jsem velice spokojený
Jídlo opět výborné. Musím také velmi pochválit ochotu zákaznického servisu. Při minulé objednávce mi omylem přivezli jiné jídlo. Poté, co jsem to napsal do hodnocení, mi obratem zvonil telefon a pán ze zákaznického servisu okamžitě slíbil jídlo zdarma při příští objednávce, což bylo také dodrženo. Zároveň jsem jako pozornost dostal i druhé jídlo, kvůli tomu, že při předchozí objednávce přijel řidič o 10-15min později, něž bylo avizováno (na toto jsem si ani nikde nestěžoval). Zkrátka jednání v našich končinách spíše neobvyklé.. :)
Mandová Renáta, 28. 12. 2020
jsem velice spokojený