Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3542 recenzí
Nikola Zimová, 23. 12. 2020
jsem velice spokojený
Vojtěch Rozsíval, 22. 12. 2020
jsem spokojený, ale . .
Jídlo v pořádku, jen to doručování je čím dál horší. Objednával jsem po desáté oběd pro děti na 12:30. Dorazil skoro v jednu. jídlo pro sebe jsem objednával na 13:20, zpoždění asi 20 minut.
Za posledních několik objednávek si nevybavuji jedinou, která by dorazila včas.
běla Havelková, 22. 12. 2020
jsem velice spokojený
Lukáš Framberk, 22. 12. 2020 (objednávka 21. 12. 2020)
jsem spokojený, ale . .
Vse ok az na ty dve polevky bez jatrovych knedlicku!
Milan Maxa, 21. 12. 2020
jsem velice spokojený
Petra Kalinová, 21. 12. 2020
jsem velice spokojený
Jako vždy perfektní. Velká porce.
Moc děkujeme
Tina Sára Kalinová, 21. 12. 2020 (objednávka 20. 12. 2020)
jsem velice spokojený
Dagmar Hofmanová, 20. 12. 2020 (objednávka 19. 12. 2020)
jsem velice spokojený
Vše bylo tradičně výborné, pro mne je objednávka zde sázkou na jistotu. Ráda bych jen doporučila, aby svíčková na smetaně byla v nabídce i BEZ brusinkového terče. Pokud někdo nemá brusinky rád, je velice těžké je z omáčky vylovit.
Dobrý den, jsme velmi rádi, že Vám u nás chutná a jste s našimi službami spokojená. Pokud bychom u každého jídla, dali možnost přidání a odebrání jednotlivých složek pokrmů, bylo by menu dosti nepřehledné a obsáhlé. Stačí k objednávce připsat do poznámky, že si jídlo přejete bez brusinek a my Vaše přání splníme.
MILOŠ RUBEŠKA, 20. 12. 2020
nejsem spokojený
REKLAMACE
1x Smažený vepřový řízek, salát bramborový 157 Kč
BRAMBOROVÝ SALÁT JSTE NEDODALI !!!!
HOLANDSKÝ ŘÍZEK BYLO NĚCO JEN NE HOLANDSKÝ ŘÍZEK BEZ SÝRU, DALŠÍ OBJEDNANOU PORCI VEPŘOVÝ ŘÍZEK S BRAMBOROVÝM SALÁTEM, KTERÝ JSTE NEDODALI JE OPRAVDU ZA HRANOU SE ZEPTAT JAK NÁM CHUTNALO.
ZNÍ TO JAKO PROVOKACE
Dobrý den, velmi se omlouváme za nedodaný bramborový salát. Spojili jsme se s Vámi a chybu napravili. Email s dotazem "jak vám chutnalo?" je odesílán automaticky po každé uskutečněné objednávce, za účelem zjištění zpětné vazby od zákazníka. Pokud nás zákazník po převzetí nekompletní objednávky telefonicky informuje, okamžitě vyrážíme, abychom nedodané položky dodali. Do holandského řízku dáváme sýr nahrubo strouhaný, jelikož kostičky se špatně obalují a vytékají do fritézy. Na holandský sýr máme jen dobré recenze, proto nás mrzí, že Vám nechutnalo.
Kristina Štenclová, 19. 12. 2020 (objednávka 18. 12. 2020)
jsem velice spokojený
Výborné file i kaše, dovezené teplé.